Tröööött!

Imorse skulle Martin komma senast halv sju så jag ställde klockan och steg så glatt upp vid sex. Teo vaknade strax efter att jag gått upp så då drack han välling sen var det full fart. Självklart kom inte mamma innan halv sju som hon sa. Vi satt och vänta och T stod i köksfönstret och skrek. Strax efter sju behagade mamma att komma, jag hade kunnat sova en timme till.

Jag och Martin gick iväg och lämnade T på dagis vid tjugo i åtta, gick jättebra som tur är. Trodde T skulle bli ledsen när vi skulle gå men då sprang han och gav Martin puss å kram sen sprang han iväg och skrattade och skrek hej då.

Nu sitter Martin och kollar på film så jag passar på att slöa. Ska gå iväg till Ica snart och ut med vovven. Pappa ska åka hem idag så vi ska vara lite sociala med honom också. Patrick är uppe på Heden men kommer nog hem tidigt idag skulle ja tro.

Nee nu är det dags att göra ett ryck här, är rädd att jag somna sittandes annars.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: eda

Ha en bra dag! kramar!

2009-01-19 @ 10:25:21
Postat av: emma

Jaa men boka dig på lägenheten på internet så får du ju hem papper! :-) Ingenting är ju bestämt förns du skriver på kontrakt så de går ju alltid att boka sig! :-) Vore ju perfa om ni tog den ;-) Fortfarande inte fått tag på dem?



Jo visst är de så, allting annat lockar så himla mycke mer än å städa.. bara man sätter fart så går de bra, men de är ju de där me att få tummen ur å :-)

Kram

2009-01-19 @ 14:40:57
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: emma

du har blivit utmanad i min blogg.. ;-) moahahaha

2009-01-20 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0