Tack Emma =P

Emma trycker på mig utmaningar så det är lika bra att klistra på ett falskt leende och lyda order ;P
4 av mina favorit program på tv
1. Grey´s Anatomy
2. Desperate housewives
3. The F-word
4. Förlossningskliniken

4 saker som jag gjorde igår

1. Lagade mat
2. Städade
3. Promenerade
4. Grattade mamma

4 saker som jag längtar till
1. Sommaren
2. Flytta till större lägenhet
3. Att bebis ska komma å T får bli storebror =)
4. Sängen

4 favorit restauranger
1. Kebab house i tälje, ensam på listan.
2.
3.
4.

4 saker på min önskelista
1. Ett välfyllt konto skulle underlätta en hel del.
2. En ny garderob när dessa grav. kilon försvunnit
3. Större lägenhet.
4. Att alla mina älsklingar är friska och lyckliga

4 personer som jag utmanar
Alla stackare som läser detta ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

moahahahaha bra där :-)

2009-01-22 @ 09:14:53
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

ahaha Kebab House? ;) hahaha

2009-01-22 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0