Tröttmössa.

Båda barnen sov till tio imorse, lovely!
Men ändå är jag sååå himla trött. Teo sover middag uppe en sväng, antar att P också somnat med honom.
Tilia ligger i vagnen och sover. Jag skulle behöva ta tag i det här med städningen men jag har ingen ork till det just nu.

Igår var jag och barnen hos mamma en sväng. Lekte och käkade sen gick vi hem mot kvällningen.
Marika gick med hem. Donade lite hemma sen blev det sängen och Big Brother =)

Idag är det verkligen en sån där seg dag, orkar inte göra nånting! Vill baka eller nånting men har ingen ork till det heller.
Har inte en blekaste aning om vad vi ska äta för mat idag, blir nog kyckling.
Har massa tvätt som behöver vikas och en hel del som behöver tvättas också för den delen. Det måste jag verkligen göra!

Mikaela vägrar komma till mig idag, hon är tydligen fattig och får inte tag på nån skjuts. Jävla skit. Ska nog ta å ringa Marika och fråga om hon har lust att komma ner en sväng. Har inge bättre för mig än att uggla med henne.
Det är hon fan skyldig mig för jag fixade hennes fötter igår så hon slipper se ut som en tant på 80 år om fötterna.

Ne nu jävlar måste ja lyfta på röven innan jag somnar i soffan.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

ja du ja skulle mer än gärna komma o hälsa på igen..men nu ska vi tydligen åka till Finland o vara där i all evighet istället =/

2009-07-15 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0