Underbara svenska sommar!

Förstår mig inte på folk som åker utomlands på sommaren, det är ju så fint och varmt här så jag skulle nog inte ens tänka tanken att åka bort från det.
Har blivit väldigt snålt med bloggandet dom senaste dagarna/veckorna.
Haft fullt upp hela hela dagarna, massa födelsedagar och bröllop dessutom.
Men det är absolut inte fy skam, massa gott att äta då ju =)

Varit riktigt fint väder dom senaste dagarna, nästintill lite för varmt men det är ju dumt att hänga läpp över det.
Teo lider verkligen i värmen men han ändå lyckats ta sig genom dagarna utan allt för mycket gnäll.
Men nu ikväll somnade han så fint i sin säng men tro på sjutton att den lugna harmoniska stunden varade.
Han vaknade igen strax innan tio och har fortfarande inte somnat om. Nu ligger han med Patrick och gosar men han är helt genomblöt i svett så jag tror vi nästan får duscha av honom en gång till innan han är nöjd och vill sova.

Tilia är snart tre månader och tiden bara springer iväg. Varje dag blir hon mer å mer medveten om sin omgivning och har nu dom senaste dagarna börjat skratta högt när man leker med henne. Såååå roooligt =)
Självklart blir jag alltid lika sentimental och storbölar såfort hon ser lite extra söt ut, underbara älskade flickebarn!

Igår (lördag) var det bröllop. Magnus och Nina slog på stort och gick å gifte sig. Jättefint väder och alldeles underbart.
Sjukt varmt i bilen påväg till bröllopsfesten men det gick det å =)

Ne nu måste jag verkligen försöka få Teo att somna om, annars kommer morgondagen inte bli fullt lika rolig.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

na lite snål e du allt me bloggandet;)

2009-06-29 @ 21:57:58
Postat av: Erika

Jag tycker din blogg är super mysig! =)

2009-07-01 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0