Bullfest.

Hela dagen har spenderats hemma hos mamma. Åkte upp dit och bakade åt henne, eller ja åt mig själv också såklart.
Idag har jag minsann slitit ihop över 250 helt underbara vaniljbullar. Jag har nog aldrig varit så effektiv som jag varit idag.
Det gick riktigt fort och smidigt när man inte hade en liten gosse på 1½ år som ville hjälpa till med allt =)

Aja men frysen lite påfylld igen är jag nöjd med dagen till skillnad från min stackars rygg. Är helt slut i hela kroppen, inte så konstigt men men. Mot kvällningen var vi till mormor och morfar och fikade nybakade bullar. Sånt är alltid uppskattat där uppe ;)

Nu har jag precis hamnat i sängen och kommer antagligen inte härifrån förän imorgonbitti. Kan knappt resa mig upp, jag är riktigt jädra gnällig nu men det känner jag att jag har all rätt att vara, sådeså!

Har gått och tänkt på Emma och Fredrik till och från halva dagen. Är så spännande att se när det är dags för dom och jag kan verkligen tänka mig att det är drygt nu när domedagen har kommit och gått. Hoppas allt går bra när det väl är dags iaf!

Min lilla i magen har varit så himla lugn hela dagen för ovanlighetens skull, har bara buffat runt nån gång ibland och då inte alls med samma styrka som tidigare. Iofs har det blivit trångt för den lilla i magen men det har känts så konstigt.
Bara det inte är nå tok är jag glad, ska iaf ringa till barnmorskan imorgon och kolla så det inte kan vara så att mitt HB sjunkit ännu mer, om det nu kan påverka på nå vis. Lika bra att ta det säkra före det osäkra iaf, jag brukar inte vara så nojig direkt när det gäller min egna hälsa men när man har en liten därinne blir man lite orolig.
Annars känner jag ingenting, alla frågar och tjatar om det inte är dags snart och det är det inte! Det är ju faktiskt nån vecka kvar, eller iaf lite mer än en vecka. Lilla väljer nog att komma ut en vacker dag, när toaletterna är färdiga hoppas jag!

Ne nu ska ja surfa vidare.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

snällt av dig å tänka på oss :-) Hoppas den här rackarns busen vill kika ut snart! Känner inte att de skulle vara nåt på g iaf :-(

Men den här kotten har varit mycke lugnare i magen den senaste veckan bortsett från igår, och INATT!! låg vaken 2 timmar innan ja somna å bara vred å vände på mig, ville inte sluta böka runt och de va riktigt drygt!

Jag är helt övertygad om att detta kommer bli en april bebis, och jag skulle som sagt inte bli förvånad om du hinner få före mig heller :-)



Å här kände jag mig duktig som baka ca 70 bullar igår... så kommer du å bräcker en med 200 fler typ! haha.. :-) Sjukt goda bullar gör du iaf, så där bräcker du mig också!! ;-)



Skulle ha försökt träffats nån dag, jag har ju inte sett hur ni bor ens! Och ska jag vara ärlig vore de inte helt fel å ha nåt å göra heller så man slipper sitta och VÄNTA bara!



kram

2009-03-30 @ 09:19:33
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: sina

Tacktacktack gumman=) Ja massa små ska det bli!

Härligt härligt tycker vi!'

250 bullar oh herrejesus det var INTE illa!!!

Hur får allt plats i frysen?=)

2009-03-30 @ 10:17:08
URL: http://sina-emmie.blogspot.com
Postat av: loijsan

Ja du de hade varit fint o bo närmare så familjerna skulle kunna umgås lite mer.

Saknar verkligen er, o inte blir de bättre av att de e så jäkla dyrt o åka heller så att man aldrig har råd.

Ne usch va ska vi göra åt saken?

Älskar er!

2009-03-30 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0