Förkyld =(

Nu är flytten avklarad och det var verkligen bland det värsta jag varit med om.
Jag har varit trött, sur och gnällig hela tiden och knappt orkat med mig själv.
Det har blivit lååånga dagar på dagis för Teos del, stackars har bara hunnit komma hem och
ätit middag sen har det varit sängen.
På tal om sängen, Teo sover jättebra i sitt nya rum alldeles själv =)
Har somnat utan minsta gnäll eller krångel och sovit heeela nätterna. Vi har till och med fått
väckt honom varje morgon sen vi flyttade in. Mammas duktiga kille =)
Lägenheten var ju inte direkt nånting att hurra över. Riktigt snuskig och sliten, men nu har vi valt tapeter och golv
så det kommer åtgärdas inom en snar framtid =)

Imorse vaknade jag med världens huvudvärk, skit knepigt för jag har inte haft det på flera månader.
Tog en alvedon som jag kräktes upp innan jag ens hann svälja den ordentligt. La mig i ett bad och det hjälpte lite iaf.
Jag har blivit jätteförkyld men har klarat mig ifrån hosta den här gången iaf. Lite rethosta bara men inte på värsta vis.
Jag hatar hosta, det driver mig till vansinne och jag blir självmordsbenägen när jag får riktig hosta.

Vi måste tillbaka till gamla lägenheten idag också och städa. Vi struntade i att ta fram spisen och göra rent där
för vi hann helt enkelt inte det för dom hade så bråttom in med nycklarna men då får vi göra det idag istället.
En tapetbit i sovrummet måste också lagas, Saga har klöst sönder den så vi ska fixa det också.
Men resten blev iaf godkänt, skönt det. Det går ju relativt fort att fixa det som tur är.


Ne nu är det frukost som står näst på att-göra-listan innan det är dags att fortsätta med dagens bestyr.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: eda

skönt att ni äntligen har fått lägenheten nu!

Hoppas den sista städningen går snabbt och smärtfritt! Kramar!!

2009-03-05 @ 14:37:32
Postat av: loijsan

Säkert blir lägenheten finfin när de e klart =) bli bra de där! oh duktiga T =) stora killen ju!

2009-03-05 @ 22:46:22
Postat av: loijsan

neeee dammsugar fan fungerar INTE >=/ ja de e mitt eget fel kanske men vafan!

2009-03-06 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0