Kväll igen.

Idag på eftermiddagen kom Tomas och Annika ner en snabbis.
Jag passade på att baka lite bullar men det är väl lönlöst antar jag.
Min tjockis till karl tjockar ju i sig allt som kommer i hans väg så allt jag bakade i förrgår är såklart slut.
Så idag har jag fyllt bullhyllan igen, blir intressant å se hur länge det finns nå kvar.
Jovisst, det är ju till för att ätas men jag känner på mig att jag inte kommer vara så sugen på att
baka så mycket mer snart och inte sjutton skulle han få för sig att slänga ihop nånting.
Nu hoppas jag iaf att det får finnas nån bulle kvar tills det faktiskt kommer någon man vill bjuda på fika :P

Jag och Teo badade medans Patrick slöade en sväng på soffan. Sen blev det välling och sängen för Teos del.
Jag sitter och glor på vänner nu men ska gå och vika lite tvätt innan jag blir för trött för det.
Slänger in lite bilder från dom senaste dagarna. Har inte direkt varit pigg med kameran men nått kort har det blivit iaf.

Teo.

Teo sitter fint vid bordet och väntar på bulle.



Mumsiga bullar =)


Teo busar med pappa, ser helt galna ut båda två =) The loves of my life =)


Ne nu ropar tvätten.
Ha´re bra, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0