Rubrik.

Inatt vaknade Teo och var jätteledsen, andra natten i rad nu. Vet inte om han drömmer nått eller vad det är som spökar.
Hela natten sen har han flygit omkring i våran säng som en flipperkula, verkar inte ha haft nån ro till att somna in ordentligt.
Imorse ville han iaf till dagis så Patrick gick iväg med honom sen gick han till sin pappa och har inte kommit hem än.
Jag var över till Camilla en sväng och prata lite skit, kom nyss hem igen.
Skulle behöva vika lite tvätt och plocka in men jag orkar inte ta tag i det riktigt än.
Igår fixade vi i vardagsrummet, det blev väl som det blev. Det är inte lätt att få det snyggt med fula möbler :P
Jag var så himla trött på våran soffa så då tog Camilla den så tog vi hennes. Det blev mycket bättre men jag är långt ifrån nöjd med det här rummet. Vi måste få upp projektorn och lite tavlor och skit också.
Men jag vill ha såna där tavelhyllor och ställa tavlorna på istället för att spika upp dom på väggen, det vill jag ha till Teos rum också men det får vi införskaffa om det blir lite rikare i framtiden.
Ne nu kom karln hem så nu kanske man ska göra lite nytta.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: maria

Jaaa, det är inte långt kvar. 11 veckor!! och nästa helg ska några av oss i klassen på studentkryssning. :) Jaså, tråkigt att gå över tiden då , hehe. Men den som väntar på något gott.. Hoppas allt går bra iallafal!

2009-03-27 @ 16:57:56
URL: http://mariahmarges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0