Sommartid?

Jaha nu har vi ställt fram klockan och förhoppningsvis sker det nått drastiskt med vädret så det blir vår nu!
Jag är så trött på snö och slask, vill ha gräs och sol!
Mina små sömntutor sover fortfarande, jag ligger iofs också kvar i sängen men ;)
Teo har sovit hela natten iaf, skönt för honom. Han tar nog igen det han missat dom senaste dagarna nu.
Igår åkte jag med mamma upp till Bollnäs och gick på Karlsson och kollade lite, tyckte inte det var nå direkt som föll mig i smaken så jag kom hem tomhänt. Teo däremot hittade självklart en traktor som han fick av sin mormor.
Sen kom Tomas, Annika och Elias förbi med fikabröd så vi tjockade i oss, efter lite lek men mest trots från Teos sida gjorde vi ett tappert försök till att söva honom vilket inte var det lättaste. Ungen vägrade somna men han var så trött att han inte visste var han skulle ta vägen. Vid fem somnade han tillslut efter att ha varit vaken hela dagen och på natten som var. Då sov han en halvtimme uppe på sitt rum sen när vi skulle gosa lite på soffan råkade både han och jag somna där. Inte så smart men gud så skönt det var.
Igårkväll kom Mattias och Emma hit en sväng och fikade och prata lite skit. Teo var jätteblyg först men sen skulle han minsann sitta i Mattias knä och läsa bok och leka med hundra olika leksaker. Tur att han hade sovit sen middag så han orkade busa med morbror Tias.
Tråkigt när dom träffas så sällan, Teo hinner ju glömma bort honom fyra ggr om mellan gångerna.
Men nu blir han nog hemma den här veckan så då hinner dom träffas massor =)

Hela natten har varit värsta plågan, jag har fått jättejätte ont i vänstersidan. Fått massa sendrag hela natten och haft riktigt ont ända från ryggen ner till knäna. Vet inte om jag sovit konstigt eller vad det är förnå, ont gör det iaf.

Nu börjar min matklocka ringa för tredje gången så det är lika bra att gå ner och äta innan jag svälter ihjäl ;P
Förhoppningsvis "råkar" jag väcka nån av herrarna så jag får lite sällskap vid frukostbordet.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

jag vet vad som skulle lösa de där me avståndet till morbror tias!! Flytta närmare;)

2009-03-29 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0