Ännu en tidig morgon.

Imorse vaknade T fem igen, konstigt att han orkar. Stackarn kommer väl blu utbränd eller nått.
Men som tur var fick jag honom att sätta sig i våran säng och kolla på tv i iaf en halvtimme innan vi gick ner.
Patrick och Tilia låg kvar och sov, så söta när dom sover <3

Idag vet jag inte vad vi ska göra, eller jo vid tre ska vi till BVC och vid fyra ska vi till Teos dagis för dom firar 20 år.
Men fram tills dess finns det inte nånting att göra.
Igår bakade jag och Teo kladdkaka efter att han skrikit "Baaauka bhöllööe" i typ en timme.
Skulle behöva ta fram nå mat ur frysen också men jag vet inte vad vi ska äta. Inge tråkigt när det bara finns tråkig mat i frysen.
Iofs har jag nå laxfilé men jag har inte en aning om hur man gör i ordning det eller vad som är gott att ha till. Någon som vet?

Vid sju vaknade iaf Mini-T så nu har hon ätit och somnat om igen. Tror Teo börjar bli lite trött igen, han springer å letar napp, snutt å fisk och vill gosa så nu ska ja passa på å myysa lite med honom i soffan.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0