Mina småsnuttar.

Stackars T och mini-T har blivit förkylda.
Båda har haft riktigt jobbigt dom två senaste nätterna, ingen av dom har sovit mer än två-tre timmar i sträck och sen massa massa gråt och gnäll. Inte roligt alls!
Snoret rinner på dom båda och Teo har fått värsta hostan. Ingen feber nu som tur är iaf!!
Imorgon ska vi nog ta oss en sväng till mamma ändå, trött på att bara vara hemma.
Jag tror inte mina små mår bättre av att sitta helt isolerade hemma heller, och mamma å dom är också småsnuviga så för delas del är det ingen fara.
Helgen har ändå bjudit på trevligheter.
Erik, Elin och Martin har varit hit och hälsat på en dag. Det blev en snabb sväng på Kevins kalas idag.
I fredags kom lillalillasyster å hennes karl hit och umgicks och käkade.
JA Mikaela, nästa gång ska du få din jävla bea!

Nu ska jag och mii looove kolla på nån film som jag tydligen sagt att jag vill se ;)
Passa på att kramas lite i soffan innan mini vaknar igen =)

Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: loijsan

jag vill göra en beställning tills när ja kommer upp!! Jag vill ha ugnspannkaka o sånna dära....solbullar eller så=))

Om Mikaela får önska får väl ja de me;)

Puss



Sa ja att ja älskar dig? ;) haha

2009-05-25 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0