Mors dag.

Idag sov vi relativt länge allihopa. Gick väl upp runt halv nio, skönt =)
Tilia låg kvar uppe och sov så då gick jag, T och Patrick ut på baksidan en sväng och lekte.
Patrick fyllde Teos pool så självklart slutade det med att alla tre var genomblöta när vi gick in igen ;)
Fixa å dona lite sen kom pappa ner.
Mikaela och Lars kom ner också, T har lite svårigheter med att säga Lars. Det låter mer som om han säger sås.
Roligt liten gosse =)
Självklart så blev jag, T, Patrick och Mikaela genomblöta ännu en gång. Roligt roligt =)
Sen bar det av upp till stugan, grillade massa gott kött och åt jättegod mat.
Teo sprang omkring och sprutade vatten på allt och alla så han var nöjd.
Det var lite väl varmt åt tilia så hon var lite ledsen men sen när hon fick ligga och svalka av sig utan blöja blev hon också glad.
Hela tjocka la familia var samlad, mysigt.
Jag var till Nina och drack en kopp te nu på kvällskvisten och pratade lite.
Skönt att komma hemifrån ett tag själv för ovanlighetens skull.
Patrick hade väl kanske lite otur att Tilia sket ner sig ganska rejält just när jag gått men men, shit happens ;)

Ne nu ska ja duscha lite och sen gosa med karln framför en film innan det är dags att sova.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja de är de faktiskt :) Ja de blir gamla hedliga Kilafors de vettu :P Nej har inte kollat nån än men de blir nu till veckan de förhoppningsvis :) Är allt bra med er då? går de bra att vara 2 barns mamma :) Kram

2009-06-01 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0