Tar dagen aldrig slut?

Vanligtvis har man fullt upp dagarna i ända men idag finns det inte mycket att göra.
Ingen tvätt att tvätta eller vika, ingen disk, det är redan städat, sängkläderna är redan utbytta, skrubben är redan utrensad, det regnar så det lockar inte att gå ut och Tilia sover så jag kan inte ens roa mig med att amma.
Teo äter nudlar med Patrick, att ungen orkar förvånar mig. Han vräkte i sig två våfflor till middag vilket är ganska mycket för att vara T.

Teo sov i sitt rum inatt, det gick som förväntat. Lite smågnälligt och synd om honom när det var läggdags men sen somnade han efter typ 10 minuter. Sov snällt hela natten och tyckte att det var dags att gå upp vid sex imorse.
Idag fick jag lite sovmorgon och sov till halv nio, det tackar vi herrarna i huset för =)

Idag har mamma m fam. varit här en sväng så T och Martin fick leka. Tomas, Annika och Elias kom också ner ett tag och Tomas lekte lite bovärd här hemma. Lagade toalettdörren och borrade hål så duken till projektorn är på plats och den här gången sitter den nog riktigt ordentligt.

Jag har rensat ur Teos kläder idag, blev faktiskt ganska mycket kvar ändå fast jag sållade bort en hel ikea-kasse.
Han växer ju inte så extremt mycket så det mesta av det som fanns kan han fortfarande ha.
Hoppas att Tilia växer på sig snabbt nu så jag får börja använda stl 62 till henne, så mycket fina kläder =)
Stl 56 är också finfina men det finns mer i stl 62.

Jag kollade på Loijsans blogg och såg bebbemaggen, gud så jag saknar henne nu. Jag skulle verkligen behöva ha henne lite närmare! O Teo saknar Nino så mycket att man inte står ut med hans tjat vissa dagar.
Jag önskar bara att alla nära och kära kunde trycka ihop sig i en å samma stad/håla, gud så lämpligt det hade varit!

Ne nu ska ja fortsätta vika in Tilias kläder i hennes nya vita byrå. Den passar mycket mycket bättre i sovrummet än den andra vi hade. Den har T i sitt rum nu med hans kläder.
Ne nu måste ja göra nånting!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

woho=) ja ska komma o kolla bland dina barnkläder nu när du rensar=)) haha har ett minne av en massa grejer som ja ska sno;)



Ja du ja tycker nog att ni kanske kan flytta hitåt? va säger du om de?

Inte just HIT men närmare=) bra bra bra!!

2009-05-14 @ 13:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0