Löööööv :)

Idag gick jag och Teo upp till mormor å morfar på morgonkvisten.
Har varit ute hela förmiddagen och hjälpt morfar kratta löv och donat på gården.
Så mysigt och Teo hade jätteroligt.
Tilia var hemma och städade med sin pappa medans, skönt att få lite "Teo-tid".
Som tack för hjälpen fick Teo 20 kr som vi köpte bananer, apelsiner och mandariner för som han så glatt har tjockat i sig nu framför Hitta Nemo :)

Snart bär det av till gymet, skööönt :)
Igår tog vi en roadtrip till Gävle med pappa å Mattias. Tilia var med moster Marika medans :)
Det hade gått jättebra, såklart. Bara jag som oroar mig i onödan ;)

Ne nu ska jag underhålla Tilia innan jag ska iväg:)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Eda

skönt att träna va?! Skulle jag oxå behöva börja med...

Ja, viktigt med ensam tid med barnen på tu man hand. Saknar er

2009-11-02 @ 10:48:53
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: loijsan

oh duktiga Teo=) o så frukt som belöning=) nyttig e han oxå;)

De e väldigt va barnens pappa städar hörru!

Kanske ska ta hit honom en stund?

eller så kanske hans skulle starta en städfirma?

varför inte lixom när de e de han så glatt pysslar me! ;)



Kan ni inte göra en roadtrip hem till mig?

saknar ju er massor =(

2009-11-02 @ 14:39:39
Postat av: loijsan

oh duktiga Teo=) o så frukt som belöning=) nyttig e han oxå;)

De e väldigt va barnens pappa städar hörru!

Kanske ska ta hit honom en stund?

eller så kanske hans skulle starta en städfirma?

varför inte lixom när de e de han så glatt pysslar me! ;)



Kan ni inte göra en roadtrip hem till mig?

saknar ju er massor =(

2009-11-02 @ 14:40:55
Postat av: Elin - mamma till Evangeline

SV: Okej. Nej det kanske det inte är. Evangeline gråter iprincip aldrig med tårar. Men sen när det väl kommer tårar så blir man helt förstörd. Jag förstår dig att det måste vara jobbigt när man ser ens barn gråta stora tårar. Usch! Det gör så ont i hjärtat. Okej. Jag hoppas det går bättre för oss också. Men jag längtar inte tills dess om jag säger så...

2009-11-02 @ 23:41:46
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0