Världens tråkigaste vardag.

Den senaste veckan har inte varit så jädra kalas direkt.
P har varit sur å grinig till o från hela dagarna o det suger musten ur hela familjen.
Å eftersom det sitter i idag också ska jag o barnen gå till gammelmorfar o få lite lugn o ro.
Missförstå mig inte, jag kan också vara sur o grinig men skillnaden är att jag ber om ursäkt varje gång jag varit sur å fräst i onödan. Jag går heller inte omkring sur i över en vecka utan att kunna säga vad problemet är.
Vad är meningen att vara sur helt utan anledning? Knappast så att det påverkar nånting då om man inte ens vet varför man är så. Det gör bara att alla blir på dåligt humör och det är ju fruktansvärt onödigt om man bara är sur för sakens skull!

Aja i vilket fall som helst var det inte alls oväntat att det skulle vända till det negativa tids nog. Att det däremot gick såhär fort det hade jag inte kunnat tro, men P har slutat förvåna mig för länge sen.
Nu leker han iaf med barnen o är glad, så det är ju skönt det. Då kanske det vänder tillbaka snart igen..?
Eller...? Ah va vet jag.

På söndag åker vi till tälje å hälsar på Joni, Loijsan o lilla Emilia :) Ska bli sååå skönt att komma hemifrån o jag har saknat Aoouis som en tok så det ska bli riktigt rooligt :)
Emilia är hur söt som helst o jag längtar tills jag får snosa :)
Det återstår att se om P följer med eller inte, om han fortsätter med det här humöret gör han inte det.

Nu börjar det lukta misstänksamt från Tilia så det är bäst att byta en blöja där o göra sig iordning.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0