Bilduppdatering.

Ett tag sen det kom upp nya bilder här eftersom jag inte haft någon kamera.
Men nu har jag fått låna Millas kamera så nu kommer det några nya bilder iaf :)
Inte världens bästa kamera men några kort bjuder jag ändå på.
Enjoy :)


Teo kokar havregrynsgröt :)


Skogsmulle äter lingon.


Teo och Tilia ute i skogen.


Min fina <3


Hitta lite lingon :)


Tilia :)


Lilla söta sessan.


Undersöker :)


Pappa pratar i telefonen som vanligt ;)


Patrick och Teo har byggt en koja i skogen :) Fiint :)


Fredagsmys ;P


Tilia är lite småsugen hon också :P


Söta, glada TiA.


Carola och Tilia :)


Martin och Marcus.


Oj suddigast... Gåstolen är iaf rolig :)


Teo äter sin favoritmat, potatis och fiskbullar.


Martins foto från dagis. Finafina stora pojken.


River i lådorna som vanligt. Stoppar allt i en lampskärm från IKEA :)


Aja nu ska jag vara social.
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Underbara barn!Härliga bilder=)



Kram Erika

2009-09-27 @ 15:04:39
Postat av: Erika

Skylten hittade jag på lilla gröna nere på stan.219kr.Hon skulle få in flera t veckan "prins" osv..såå gulliga=)

Kom gärna å hälsa på när ni kan,skulle vara roligt=)



2009-09-27 @ 15:16:16
Postat av: loijsan

Oh fina fina sötnosar!

Mysigt o vara i skogen o leka=)

2009-09-27 @ 21:29:03
Postat av: sina

Äter han med kniv o gaffel sötungen? hehe ooohhh=)))

Ni har så fina barn så man smälter <3

2009-09-28 @ 19:37:09
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0