Meeen!!!!

Efter att ha sprungit in o ut till Tilia i över en timme i sträck utan att hon somnade tröttnade jag!
Gick ner å tänkte att hon får sova i vagnen då om inget annat duger.
Väl nere blev det ett himla liv, vill inte ligga i vagnen, inte på soffan, inte i famnen.
Nu sitter hon i sin gåstol och ser oförstående ut. Övertrött + tänder på G + hård mage = sömnlöst.
Hon somnade sååå fint vid tio i sin säng. Vid elva gick vi och la oss då vaknade Teo. Lagomt tills att han somnat en kvart senare vaknade Tilia. Patrick sover självklart helt ovetandes.
Han brukar gå upp med Teo varje morgon så jag ska inte gnälla men man blir knäpp av att inte sova på nätterna efter ett tag.
Nu står hon och trycker så jag hoppas hon får ur sig nå så vi kan sova snart.
Det är såå kallt inne också för inga element funkar eftersom dom fortfarande inte är färdiga.
Idag när vi kom från mamma låg det dessutom två gigantiska element över min cykel.
Inte en aning om hur dom hamnat på min stackars cykel men den är helt sne och det går inte ens att köra den framåt. Vem är det som ska få skit för det? Gubbarna som ställde det där eller Bollnäs Bostäder eller är det helt enkelt karma o jag får skylla mig själv?
Jag har ingen aning men jag måste ju ha en cykel och jag älskar min cykel!!
O än är dom inte färdig med rörena heller! Dom skulle komma idag så vi flyttade alla grejer IGEN men inte sjutton kom dom. Eller ja dom kanske har varit här men dom har inte gjort ett skit!
Tilia nyser hela tiden och är lite snorig. Bara hon inte blir förkyld på köpet.
Ne nu blir det bara massa svammel så jag ska byta hennes blöja och hoppas på att hon vill sova!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Loijsan

Nehe har dom förstört din cykel??

Den får dom ju fan ersätta!! de va de fräckaste!!

O ja du när ska dom bli klara? måste ju iaf vara inne på vecka 3 nu, de som skulle ta max 5 dagar!

2009-09-29 @ 14:18:08
Postat av: emma

KLAGA KLAGA OCH KLAGA

cykeln får de ju ersätta, utan tvekan!

2009-09-29 @ 22:48:13
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0