Tjolahopp!

Idag vaknade vi strax innan sju, sen strax efter sju dom och började me elementena i vardagsrummet så nu är det bytt där också.
Tilia sov ovanligt länge imorse. Hon somnade vid tio igårkväll och sov till elva imorse, hon vaknade och åt vid sju bara. Eller njae snarare åt i sömnen sen fortsatte sova. När hon vaknade tog jag och Tina en promenad sen gick
vi hem till henne och drack lite kaffe innan jag gick hem och gav Tilia lite mat.

Teo river mig sakta men säkert till vansinne, såfort man säger nånting åt honom börjar han gapa, skrika och grina hysteriskt. Ingenting som duger åt honom och det är verkligen jättetråkigt.
Hoppas det här går över snart för man blir helt knäckt av honom.

Ne nu ska jag sysselsätta ungarna.

Åh stort grattis till Sina, Micke och Emmie som fått en liten knodd :) Hoppas att ni mår bra allihopa :)

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0