Tjolabadoola!

Har tappat lusten att blogga, men nu har jag faktiskt ingenting annat att göra så då kan jag ju passa på :)
Barnen delar numera rum, jätteduktiga och somnar direkt efter läggning.
Vi trodde läggningen skulle ta flera timmar o var förberedda på spring i flera timmar innan dom skulle somna men det var ju fel av oss att ha såna tankar om barnen ;)

Imorse vaknade Teo strax innan sju, vi låg å läste Björnbröder till åtta typ. Då vaknade Tilia skulle man kunna tro att hon vakna med tanke på frökens humör. Hon blir nog inte rolig om några år, hua!
Skrik och panik ända tills hon somnade igen, värsta röstresurserna!
Allt var fel denna morgon för min lilla donna. Hon råkade sätta nappen upponer i munnen då blev hon helt vansinnig, sen skulle hon gos med snutten men missade o dunkade lilla huvudet rätt ner i golvet sen gick allt bara utför!
Men hon är förhoppningsvis gladare nu när hon vaknar.

Min mobil har gått sönder så jag ska upp till Marika och låna en gammal av henne. Den är också sprucken i displayen och allmänt risig men det funkar att ringa till o från så det får duga.
Det är Loijsans asgamla Nokia som Marika varit så stolt över så jag ska inte nedvärdera den allt för mycket ;)

Teo är på dagis o bara en timme efter att Patrick lämnat honom  stod han utanför o slet i dörren o ropade på mamma. Då hade alla barn gått till lekparken här vid oss o skulle leka o då ville minsann Teo cykla på sin cykel.
Lite bitter över att han inte fick ta med sig cykeln vandra han iaf tillslut med fröken till lekparken.
Hoppas det går bra idag nu när han är ännu närmare hemma än annars!

Imorgon kommer Loijsan, Joni, Emilia och Nino :) Teo längtar och tjatar som en tok.
Och att hans bästa vän Nino kommer med gör honom inte direkt mindre uppspelt :)
Dom är ju så snuskigt lika varandra, Teo och Nino.
Om Nino var en pojke skulle han vara precis som Teo och tvärtom.
Fullspeed jämt :D

Ne nu ska ja göra mig iordning innan snorpa vaknar.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

alltid lika skoj o läsa din blogg, du har ett så trevligt o roligt sätt o skriva=)

Hoppas ni får en finfin helg med täljetokarna!

Pussa o krama dom från mej! O pussar o kramar till er!

2010-04-29 @ 22:37:32
URL: http://sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0