Dagisdags efter långt sommarlov!

Båda barnen har nu börjat på dagis, Tilia håller fortfarande på med inskolningen o det går superbra :)
Hon är ju väldigt försiktig och sitter gärna nära men sen sista 10 minuterna innan vi ska hem då röjer hon runt !
Idag fick hon vara själv utan mig en halvtimme, ooo det var nog värre för mig!
Lilla Mini utan mamma vid sin sida?! GAAH! Men det hade ju gått jättebra så imorgon är det samma visa igen.
Teo tycker det är jätteroligt att sommarlovet är slut och igår när han kom hem var han helt slut!
Han satt och kollade på Toy Story mellan 14-16.30, åt middag sen kollade på film fram till 17.45 då somnade båda barnen ovaggat i varsin säng!
Oo det är inte likt T att bara sitta o glo på tv en hel eftermiddag!

O min P fyllde 23 år igår, fikade och umgicks hela dagen :)
Han vägrar dock "kalas" så det blev bara vi :)

Ne nu slänger jag in lite nya bilder på mina älskade istället innan T kommer från dagis.


När jag kom ner på morgonen på min födelsedag hade P och T bakat tårta och varit och köpt blommor.


På midsommar blev det också tååårta :)


Lilla filur :)


Lilla Mini o mamma goosar.


I Segersta vid en tjärn och badar.


Teo fyllde år och fick tårta och paket på morgonen :)


Tilia hjälpte självklart till hon också :)


Teo målar med sina nya pennor o nå bilbilder.


Mitt älskade hjärta <3


Teo visar hur många år han är nu :)


Tilia fick luggen avklippt efter att ha vägrat hårpännen.

Ne nu kom min T hem så nu ska ja gosa med honom :)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka härliga bilder! Hoppas ni har haft en bra sommar och lycka till med inskolningen =)



Puss & Kram

2010-08-11 @ 14:16:07
URL: http://mylovelyheartisadora.bloggplatsen.se
Postat av: Loijsan

haha ser du inte att Tilia gör Looser tecken till dig? ;)



Så fin hon blev i lugg!!

2010-08-11 @ 19:32:09
Postat av: Anonym

Vad gulligt av din kille och baka tårta :)

2010-08-12 @ 19:37:08
Postat av: Eda

Åh vilka fina barn du har Madde!!! Sötnosarna har blivit sååå stora...

2010-08-13 @ 11:22:58
Postat av: Elin

Ja det är så kul :) Man blir så glad. Jag tror nog att hon skrev så av egna erfarenheter. Det kanske finns många unga mammor som hon känner till som inte tar hand om sina barn så bra. Fast bara för att man är äldre så tror jag inte att man kan ta hand om ett barn bättre, utan jag tror det handlar om hur pass beredd man är att ägna sitt liv åt sitt barn. Många vill ju inte "offra" sig, och skiter helt i barnens bästa. Lämnar dem hemma ensamma medan de sover och drar ut och festar, eller lämnar bort barnet hela tiden till barnvakter när barnen är bara bebisar. Sådant gör mig riktigt arg. Har man skaffat barn så får man faktiskt ta hand om det :) Ha en fin dag! (Dina barn är så fina på bilderna).

2010-08-14 @ 09:41:06
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0