Ajsomfaen!

Har ont, ont, ont i mina stackars höfter idag.
Har gått å kånkat på en ledsen stackars mini hela dagen.
Har insett att jag bär barnen på tok för mycket, måste sluta med det illa kvickt!

Såg nu att det blivit dubbla inlägg tidigare, vette sjutton varför..?


Barnen ligger i sina sängar sen halv åtta. Teo sover men Tilia skriker rätt ut emellanåt.
Stackars har ont i munnen :(
Första två tänderna är nu officiella, tio månader, en vecka å en dag. Tror jag det blir ;)
Trodde hon skulle förbli tandlös där ett tag men det ordnade ju upp sig :)

Teo ramlade i badkaret idag, fast vi har halkskydd lyckades han.
Slog hakan/halsen rätt i kanten och fick värsta hacket i tandköttet in mot tungan liksom.
Forsade blod å stackarn blev jätterädd, det ser ju värre ut än det oftast är i just munnen också när det blir blandat
med saliv.

Älskling kommer inte hem i helgen heller, mest troligt blir han kvar i tälje till nästa fredag.
Buhu, vi saknar han massor här hemma. Är inte alls van att han är borta så länge.
Oftast åker han inte längre än till Sibo och är hemma inom en timme så det är ju en jädra skillnad :(


Törs inte hoppa in i duschen förän jag är helt hundra på att mini sover, vill inte att hon ska vråla å väcka T.
Får se när det blir av då helt enkelt ;)

Nu blire tvn o slöa en stund.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

innebär de att de är kört för dig å träna i helgen? :-)

2010-02-12 @ 09:35:13
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0