Bilduppdatering goes wild ;)


VAA? JAG?!


Mitt stora <3


Mini-Tilia (Emilia) och TiaZ :)


Sötaste lilla sugarsnaps ligger o snooosar snutten <3


Söta lilla Emilia :)


Teo sitter o äter äpple med katten Tilia fick av gammelfarmor Fagersta i julklapp :)


Sötaste små leenden väger ju upp allt skrik, underbara unge!


Stoooora blå :)


Nakenfis ligger o spejar efter våran trasiga vardagsrumslampa, den roade flisan enormt :)


Oh mamma Loijsan e roligast i världen :)


Sötaste lilla skrattgropen :)


Emilia busar med lilla mamma :)


Sötaste lilla kotte :)


Såhär jätteledsen blir man när man ska åka ifrån tant Madeleine :(


Lilla Teo slockna på soffan efter en släng av äckel-magsjuka!


Tilia gör sig fin med pärlor :)


Teo vill också vara fin med pärlor :)


Min lilla snorpa <3


Teo har lärt sig färglägga o inte bara kladda :) Väldigt roligt :)


Duktiga T :)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Patrick o T grävde en snögrotta på framsidan:)


Teo roade sig med att kasta snö på mig, hmm...


Tilia slockna i vagnen, tröttmössa!


Sååå nu får jag hejda mig! Tilia vakna precis så jag måste ta in henne.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

va duktig han är på att rita!! :-)

2010-02-28 @ 19:02:22
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Erika

Åhh vilka sötisar!<3 Vad långt hår Tilia fått=)



Kram på er!

2010-02-28 @ 20:45:36
Postat av: loijsan

oh va ja saknar er! fast tur att vi åkte hem i rätt tid innan magsjukan!!



Men vafan vi skulle ju byggt grottan när ja va där..gud så roligt;)) haha



Ja Emilia fyller ett år i november o då hoppas ja att ni plockar ner lampan till henne;) Ahaha

2010-02-28 @ 21:12:27
Postat av: sina

Godeguuuud vilka söta barn! Alla 3! <3<3<3

2010-02-28 @ 22:24:55
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Maria

Tycker mig känna igen den där vagnen ;)

/M

2010-03-01 @ 17:56:14
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Eda

Underbara kort på alla barnen, tiden går för fort bara, alla hinner bli så stora!!!

Kul med snögrotta :) Teo är duktig som är så tidig på att färglägga så bra :) Kramar på er

2010-03-02 @ 14:02:38
Postat av: Maria

Näe, jag tror inte du kommer tycka om den om du inte gillar dem andra. Så det är ingen idé du tittar på den. Jag ÄLSKAR dem. Precis så som folk är här i trakterna.



Du får köpa andra hjul till vagnen då. Det går säkert.



/M

2010-03-03 @ 18:51:38
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0