Kärlek.

Idag är det ju alla hjärtans dag.
Lite väl överskattat i mina ögon men just idag ska jag vara lite extra kärleksfull bara för att.
Teo hoppas mellan bordet o soffan i sin spindelmannendräkt, Tilia leker tittut med sin snuttefilt och Patrick springer omkring som en dåre med en red bull i handen.

Ikväll åker han iväg igen, blir en lååång vecka utan lilla pappsen hemma :(
Men det går ju det med, det är bara nyttigt för oss att vara ifrån varandra emellanåt.

Satt å fundera på hur många år sen det är vi blev tillsammans, jag kom fram till att det var 05.
Loijsan trodde det var året innan hon o Joni blev tillsammans men det var samma år.
Jag har noll koll, som vanligt ;P

Haha nu ska jag göra mig iordning, barnen vill nog ha lite kläder på sig också.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

De va samma år alltså?! ja men då kan ja hålla koll på de för oss båda;)

2010-02-15 @ 12:12:43
Postat av: Catti

han ska heta Neo :)

Vi mår bra fast jag är grymt trött för han vägrar sova så länge han inte får tutta, men det vänjer han nog av sig snart :)

Kramar till hela familjen!

2010-02-20 @ 22:50:24
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0