Två månader ifrån ett helt år :O

Igår blev min lilla phlikka 10 månader! GAAH, snart ett helt år!
Det är så overkligt, hon är ju min lilla mini!
Teo gick när han var 10 månader, man såg verkligen att han blir större.
Men lilla Tilia är ju fortfarande så liten, tycker jag ;)
Även fast jag träffat många små bebisar så tycker jag Tilia är mini, trodde jag t.ex skulle se hur stor hon blivit när Annika och Annlouise klämde ur sig sina små men NEJ. Tilia är fortfarande mini.
Två månader kvar till sessans ettårsdag, jag har redan målat upp en bild av den perfekta tårtan hon ska få och alla små prinsseskakor och massa annat!


Igår i snöstormen var var med Emma och Viggo i Bollnäs. Tilia var också med såklart.
Var nästan överallt innan vi tillslut hittade hem, men det gick ganska fort ändå.
Skönt att träffa nån annan än närmaste familjen, måste måste måste få tummen ur å träffas oftare.
Sagt det så många gånger men det vill riktigt inte bli av alla gånger.

Teo är på dagis till kl 11 idag. Inskolningen har gått jättebra och nästa vecka går han som vanligt.
Skönt att det gick snabbt o smärtfritt!
Tilia sover fortfarande, ska kolla om hon har feber idag också annars ska vi hitt på nå.
Åka å hälsa på nån eller så, orkar inte sitta hemma hela dagen.

Nu ska jag ta kaffe och en smörgås så jag vaknar till liv.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Catti

Det är hemskt det de två måste gå igenom! Du kan läsa det i hennes blogg på http://viskablifyra.blogspot.com



Ville inte lägga ut någon länk ifall jag inte fick

2010-02-05 @ 16:40:15
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se
Postat av: loijsan

skönt att du fick komma iväg lite! se verkligen till o göra de oftare!



Pussa lilla stackars feberMini <3

2010-02-05 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0