Ännu en liten bilduppdatering.

Slänger in lite bilder från veckan som var och från idag.



Vimplarna jag sytt till Tilias rum :)


Hänger ovanför hennes säng nu, väggen ser väldigt grå ut på bilder
men den är snarare svart.


Teo fick lite nya tavlor i sitt rum som han så snällt tackade fint för
och bjöd på en glädjedans :)


Målade ramar och donade så Tilia fick nya tavlor också :)


Sydde täcke, kudde, lakan till min vagga jag fick av morfar på min ettårsdag.
Den har han snickrat ihop själv så nu med lite fräscha sängkläder blir den perfekt
till min lilla sessa :)


Sydde nya stolsdynor till Teos stolar.



Den andra stolen :)



Mitt o Patricks nya sovrum, elle aa halva vardagsrummet.


Älskar Annlouise och Emilia <3


Teo slappar lite på Nino efter massa spring o bus.


Lilla Emilia ogillade min kamera starkt, vilket syntes på kortena. Värsta grimaserna :)


Teo målar med vattenfärg.


Teo gör bubbel-bilder :) En klar favorit :)


Tilia sitter o gosar med sin gammelmorfar.


Teo åker snowracern som stora grabbar åker skoter. Det tycker
han är väldigt coolt.


Pappa körde ner lilla T i ett dike, Tilia sitter ovetandes om vad nästa vinter har
att erbjuda henne ;)


Sååå, lite nya bilder.

Nu har båda barnen lagt sig, sköönt :) Jag ska nog bara slöa ikväll, Teo vaknade 05.40 imorse så jag är liiite trött.
Imorgon ska jag vika all tvätt! Måste, måste, måste!!

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fina saker du sytt åt barnen! Tavlorna var ju super fina.Du är så duktig Madde. Händig i allt tror jag=)

Kram på er!

2010-01-27 @ 20:06:55
Postat av: Mikaela

Vad fint du har sytt och pysslat gumman =)

Superfint verkligen =)

2010-01-27 @ 20:07:29
URL: http://mybeautifulisadora.blogg.se/
Postat av: emma

men kära nån.. man får ju nästan ångest av å läsa din blogg! hahaha.. fan va duktig du är som pysslar å står i :-)

2010-01-27 @ 21:44:17
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: mikaela

Host du menar väll att vi måste göra de? <3

2010-01-28 @ 21:15:02
Postat av: loijsan

Du e ju en supermorsa=))

Vilka fina vimplar Tilia fått..o allt annat me för den delen=))

2010-01-29 @ 12:16:47
Postat av: Angelica

Haha, ingen fara...det är många som frågar det=) Alltså jag tyckte det var riktigt obehagligt att amma och kände i hela kroppen att jag inte ville...ångest varje gång hon ville äta=(

När vi sen började med ersättning så mådde både hon och jag mycket bättre! =)

2010-01-29 @ 16:09:22
URL: http://elidasofie.blogg.se/
Postat av: sina

ÄLSKAR o se på kort!

Jag har sagt det förr o jag säger igen ; VAD DU E DUKTIG MADDE!!!!!

Bubbelbilder va e det va edet vaaa e det? Lät kul!!=)

Söta Loijsan o söta emilia vad jag saknar dom!!!

Kram på dig gumsan <3

2010-01-29 @ 22:30:23
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0