Har inte tid.

Har egentligen inte tid att blogga, borde göra massa massa annat.
Starta en maskin, plocka undan alla leksaker, bada barnen, sy stolsdynor till Teos stolar, sy om Teos spindelmannendräkt, klippa Tilias lugg och försöka föröka våran lägenhet från 3 rok till 4 rok.
Det sistnämnda ska vi ta tag i imorgon när Teo är på dagis.
Vi har det senaste typ halvåret haft Teo inne i vårat rum och Tilia i deras egna rum.
Men nu är jag trött på att han väcker mig flera ggr varje natt genom att prata,hosta etc.
Såå vi får se hur det blir...

Ungarna leker ovanligt lugnt och fint under trappen. Äntligen har Patrick fått upp grinden så man slipper springa och ta bort Tilia från trappen sjuhundrafyrtiofem gånger om dagen.
På tal om Patrick lyckades han ju ganska bra idag också...
Han är skitslarvig med bälte i bilen, jag brukar tjata varje gång vi åker från parkeringen.
Jag säger samma sak varje gång : " Ta på dig bälte för du har inte råd att betala några böter".
Just denna gång sa jag inget för att jag var sur över att han inte hjälpte till med barnen innan vi åkte.
O mycket riktigt blev det inge bälte då, om inte lilla mamman tjata på honom.
Såå vi hann till Ica sen kom farbror polisen och informerade herrn om att det är lag på att ha bälte.
Men 1500 kr i böter drabbar väl ingen fattig...? Eller....?

I helgen var vi till Loijsan, Joni och lilla Emilia. Såå söt liten flicka :) Hon var visserligen lite smått missnöjd med sin tillvaro men det går ju över ;) O så söööt ändå <3
Hade en jättemysig helg, och på hemvägen åkte vi förbi min farmor som bjöd på mat.
Älskade lilla farmor, saknar henne väldigt!!

Nu leker inte barnen så fint längre. Lika bra att styra upp det!
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: emma

förhoppningsvis åker bältet på utan att du behöver tjata hädanefter ;-) Dyr läxa dock! :-)

2010-01-25 @ 21:57:25
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0