KAOS!

Det står möbler huller om buller här hemma nu, Patrick fick nå ryck och skulle börja dona med det igår kväll när jag la barnen. Det blir nog bra när det är färdigt, skulle behöva en mindre soffa bara. Typ en tresits eller så.

Mini sover fortfarande, Teo är på dagis och Patrick åkte till Ica en snabbis.
Jag borde hänga tvätt men orkar inte riktigt än, alldeles snart ska jag ta mig i kragen och fixa det.

Idag ska vi iaf ner till BVC med lilla snorpan, har inte varit dit sen hon var 6 månader tror jag.
Ska bli roligt att se hur mycket hon växt :)

På fredag ska Erikas sockersöta lilla Elin komma hit och vara här medans hennes mamma har en lektion :)
Ska bli så roligt :)

Ne jag får dåligt samvete av att sitta här när det ser ut som sju svåra år i hela lägenheten så nu måste jag slita mig!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0