Martins födelsedag.

Idag fyller min älskade Martin fem år, hipp hipp hurra på din födelsedag!
Hoppas du får en jättebra dag!

För övrigt har Teo tjatat sönder mig hela morgonen. Rastlös och massa spring i benen.
Om ett tag ska vi iaf upp på kalas så då blir det antagligen värsta livat när han får busa med Marcus och Martin!
Tilia ligger o sover så vi väntar bara på att hon ska vakna, lillsnorpa har varit riktigt bitter sen igårkväll.
Tjatar fortfarande om dessa tänder men det tröstar iaf min frustration lite om man iaf inbillar sig att det är tänderna som gör henne ledsen.

Och karln driver mig till vansinne. Massa jädra tjat om att han behöver en bil. Han har haft flera år på sig att fixa bilen han fick av sin pappa men icke, det har inte varit det minsta intressant!
Nu för nån dag sen började han tjata över en 740 som vi inte direkt hade råd med.
Han lånade pengar till den där bilen som tydligen var så prisvärd och bra, likförbannat ligger han i soffan o surar nu över att inte biljäveln startar. Jag är inte det minsta förvånad men så jädra utmattad av att han springer omkring och är småsur till o från hela dagarna.
JOO jag förstår honom, det suger att inte ha en bil när han äntligen har fått körkort.
MEN det kan man inte gräva ner sig över, var sak har sin tid och även fast han gärna vill så kanske det inte alltid går att lösa det på två sekunder som han vanligtvis vill.
Usch tycker inte om när det är surt för det suger musten ur alla, inte alls roligt.
Men han blir nog gladare bara vi kommer hemifrån en sväng. Hoppas jag iaf...


Nu letar Teo efter pippifåglar genom fönstret så jag ska hjälpa han spana.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

ja visst e de skoj o ha bil men ibland har man inte pengar till de! Så nu startar den inte alltså? hmm

jävla typiskt att inte vi fattiga stackare kan få ha lite tur ibland!

Ja e oxå sur! har precis varit i massa affärer o kollat in världens reor men inte en krona har man över till de =/ jävla skit o piss!

2010-01-08 @ 15:13:56
Postat av: Catti

Tyvärr kan jag inte skriva vem det är för jag vet inte hur mycket den människan läser eller vilka som följer min blogg.

Näe det är verkligen inte roligt att ha en massa saker osagda.



Gud va tiden går fort! Martin va ju bara några månader när jag träffade alla er för först gången!

Kramar

2010-01-10 @ 03:36:49
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0