Snart söndag igen.

Oh helgen har gått ganska fort, för ovanlighetens skull!
Igår förmiddag var vi hemma hos Patricks syster Erika, massa mys.
Roligt att lära känna Elin lite bättre då vi inte träffats så mycket, men snacka om sötsessa med såå mysig personlighet :)

Mikaela åkte med oss från Bollnäs och sov här. Hon åkte precis med tåget hem igen.
Idag på eftermiddan kom Emelie också, hon åkte med Mikaela hem nu ikväll.
Massa mys med två av mina favoritflickor :)

Patrick är ute o skjutsar folk, Tilia sover och Teo vägrar sova. Han sov middag idag, därför är han lite segsövd ikväll :S Inte alls roligt för varken honom eller mig!

Idag har jag provat nått nytt och bakat massa goda cupcakes och fikat :) Pappa, Mats, Marika, Kim, Mikaela, Emelie, Patrick, barnen och jag :) Massa folk, massa kaffe o massa massa mys <3

Slänger in några bilder i brist på vettiga ord ;)



Mumma :) Vissa vackrare än andra ;)


Ett stycke sockerbomb ;)


Vackert, vackert!


Jag har nog en hel del kvar att lära när det kommer till dessa skapelser men det var roligt :)


Kvällsbadet bestod av massa skratt, Teo trodde Tilia var tomten när hon satt och åt massa skum och
fick runt hela munnen :)


Trotsar o ska sitta uppe på kanten :/ Livrädd att han ska ramla o slå sig!


Min älskade lort-trut <3

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan i hopp om att slippa springa upp för den här trappen och säga godnatt till prinsen ännu en gång.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

mmm massa gotta de där du;) se ser ja fram emot att bli bjuden på!!

Haha värsta modellen där på badkarskanten ju;))

2010-01-30 @ 23:13:05
Postat av: Eda

Faan vad du är duktig, såg svin gott ut ju!

Gud vad stora barnen har blivit! Saknar er :(

2010-02-02 @ 00:36:34
Postat av: sina

Vattnas i munnen här!

Duktiga Madde i farten igen!

Söta små badtroll=)

2010-02-11 @ 20:59:05
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0