Tjocksmock!

Usch, måste ta tag i det här.
Känner mig som tjockast i världen och allting sitter som korvskinn!
Nu jädrar ska jag minsann behärska mig och inte vräka i mig massa godsaker.
Lättare sagt än gjort med en gottegris till sambo.

Jag och Tilia sov till typ nio imorse. Donade massa hemma och gosade sen kom mamma o Åke ner.
Dom ska mest troligt flytta nästa månad, roligt för dom!
Hoppas o ber till gudarna att inte sofforna får plats i huset!!

Nu är Patrick o hämtar Teo på dagis, Tilia sover middag och jag sitter o klurar på dagens middag.
Blir nog ris och chili con carne, det tycker mini om :)

Ne nu kommer T snart så jag ska plocka lite innan.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

kul att dom äntligen hittat något, vet ju att dom letat. Var blir de nånstans?

Jag känner mig också som en tjocksmock.. ska vi ta tag i gymträningen igen kanske? :-)

2010-01-13 @ 22:31:37
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

nu har ja varit behärskad i två hela veckor utan gotta=) så kan ja kan du!! De går!



Fick dom huset mamma o Åke? håller tummarna för dig då att sofforna e på tok för stora;)

2010-01-14 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0