Vaccination.

Idag var sista dagen att vaccinera mot svininfluensan så vi var ner med båda barnen när vi hämtat Teo på dagis.
Det gick kanon men Teo somnade såklart påväg dit och vaknade inte fast vi bar in hono och klädde av.
Men sen väckte vi honom när det blev våran tur, det blev inte så populärt.
Herrn blev sur och informerade om att han inte ville ha någon spruta idag, men på onsdag går det bra :D
Han är så rolig, säger så vuxna saker mellan varven. Snappar upp små saker som vuxna i hans
omgivning säger, både på gott och ont!

Men det gick kanon, Tilia kollade bara lite surt på sköterskan och Teo var liiite surare men det förstår jag.
Alldeles nyvaken och bli stucken är inte roligt, varken när man är liten eller stor.

Nu sover Tilia en sväng och Teo kollar på Musses klubbhus.
Favoriten sen Teletubbies blev förbjudet.

Snart blire att börja med maten såfort herrn kommer från affären.
Vi har för övrigt fått bilen nu så Patrick är nöjd och minnet av hans utseende börjar sakta försvinna.
Haha nää så illa är det inte, men det är väldigt roligt för honom eller aa för oss alla att en av oss iaf har körkort och att vi nu har en bil att åka i. Det kommer underlätta så mycket i vardagen att slippa be om hjälp hela tiden.
Det är ju dyrt med försäkringar o skatt o bensin till på köpet men det ordnar sig väl.
Eftersom Patrick precis skaffat bil så har han inte kommit upp i någon bonusklass än men idag
var han till länsförsäkringar och pratade med dom så då flyttade hon upp honom till högsta bonusklassen
och fick ner årspremien med 2000 kr. Det var väldigt snällt tycker jag, går tydligen att förhandla om allt :)

Ne nu ska jag gosa lite på T innan Patrick kommer!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

ja jag tyckte att sprutan gjorde nt o jag brukar inte vara kinkig så hahahhah.

Emmie ska ta sin på tisdag tänkte jag.

Hoppas dina hjärtan slipper få biverkn.

Varför blev teletubbies förbjudet?=) hehehehe

Massa kramar

2010-01-21 @ 21:29:37
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: loijsan

Oj 2000 e ju jättemycket! bra så bra!

2010-01-22 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0