WIIIE!

Äntligen har vi nog hittat bil. Underbara människor i våran omgivning gör det möjligt att få en pålitlig bil som man törs åka i utan att packa bilen full i filtar ;)

För övrigt så gick jag för ovanlighetens skull upp tidigt idag. Gick med Teo till dagis, snorkallt ute.
Varken Teo eller jag hade lust att gå å huttra men men.
Tilia vakna strax efter att jag kom hem igen, sen dess har hon gnällt, skrikigt och visat sitt missnöje tydligt och högt.
Underbart!

Saknar dom som står min nära men är för långt borta.
Det är inte så roligt alla gånger :(

Ne nu blire kaffe, Tilia sover en sväng igen. Surpuppan!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

om man kunde ha några hundra extra varje månad så man iaf kunde få ses =(

Måste försöka styra upp de här innan barnen börjar på gymnasiet o vi sitter på hem!

2010-01-14 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0