Skooolan =)

Äntligen ska jag till skolan igen och ha lektioner med min mångkulturella klass =) Ska bli riktigt roligt.
Vaknade strax innan sex och kände att idag är det en bra dag. Ah jovisst, hann inte mer än ut i köket innan jag fick tokspringa in på toaletten. Sen blev jag liggandes på toagolvet i typ 40 minuter. Det är väldigt svårt att kräkas när det inte finns nå att kräkas upp. Gjorde välling och väckte Teo. Medans han drack välling klädde jag på mig och gjorde mig iordning. Sen var det bara att klä på Teo och påbörja den enorma kampen att väcka P. Började med det vid kvart över sju, precis nu tio i åtta gick han upp. Gah! Jag blir så trött på den där människan. När han inte gör någonting om dagarna kan han iaf gå upp i tid dom dagar han ska lämna T på dagis. Det är varannan dag, är det för mycket begärt av en människa som enbart är hemma? Nej det tycker inte jag iaf! Aja nu är dom på väg till dagiset och jag mår fortfarande lite dåligt så jag ska gå och kräkas innan jag går till bussen. Vill inte spy bland massa folk idag igen. Törs fan inte äta nånting innan jag åker iväg, vill inte spy på bussen! Jag har bara bloggat om spyor, illamående och annat elände nu men det är typ så mina dagar ser ut. Det vänder nog till det bättre inom en snar framtid, det hoppas jag iaf. Nej nu måste jag kräääkas.
M.

Kommentarer
Postat av: emma

men kräkfia! Är de bebis som gör att du kräks eller är du sjuker ?

2008-10-15 @ 11:41:27
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: emma

uff,uff! Själv har ja inte börjat me järntabletter ännu! Hade hemsk yrsel så fort ja reste mig förut men sen blev de bra ett tag men nu har de kommit tillbaka tror ja. Jobbigt när de ska svartna så fort man flyger upp å måste springa ikapp elton när han hittar på nå bus!

Snart är de iaf måndag!!!! då får vi se ynglena! hehe.. Känt nå sparkar än då ? Inte jag :-(

2008-10-15 @ 18:24:50
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Tobbe

Men du får väl sluta skrämma barn på det viset med kräkor jänta... :) Hoppas du piggar på dig!

2008-10-15 @ 21:38:58
URL: http://www.familjenlinden.se
Postat av: Loijsan

Men din stackare! Gick de bra o åka buss till skolan då? ingen som fick kräk på sig?;)

miss you!

2008-10-16 @ 13:53:55
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: Maria

hm, lät ju kul! Du mår inte illa innan du ska spy? När jag väntade S så mådde jag illa till typ v 12. Sen i v 14 började jag spy lite då och då. Ingen förvarning utan bara kräka helt utan vidare. Sen var det bra, liksom. Skitmongo.



Den här gången har jag mått illa mycket längre än vecka 12. Så slutade det nästan... och nu har jag det ibland igen. Fast inte lika mycket. Skönt nog så har jag inte spytt än.



Du får väll fråga BM på måndag om det fortsätter. Kolla blodtryck och sånt så det är OK. Det enda tips jag fick var att hålla magsäcken med lite mat hela tiden. När den blir tom så mår man illa. Så där har mina kilon under den här graviditeten hittills kommit ifrån, suck.



Ja, ja... jordens längsta kommentar. Nu är det kvällsmacka här.

/M

2008-10-16 @ 22:03:34
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Eda

Stackars, stackars lilla Madde! Hoppas du mår bätre snart då!



Jag mår lite bättre men orkar inte sitta uppe nå länge. Mår nog bättre snart dock, ska ge det nån dag till så är jag back in the game igen! Kramar och krya på dig!!!

2008-10-17 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0