Blondie..? Kanske.

Imorse vaknade Teo runt halv nio igen, så himla skönt att han sover lite längre än till fem.
När han sen skulle sova igen träffade vi på Emelie, Madde och Siri. Dom skulle till Ikea dom jävlarna =P
Gick med dom ner till konsum så Teo skullle somna, sen åkte dom och jag började gå mot Sibo. Emma och Fredrik skulle lämna in bilen hos Kjell så jag tog för givet att det var gubben i Sibo, hell nooooo! En bit bortanför herrgårn skickade Emma ett sms att han håller till i Norrbyn. Då fick jag så glatt vända. Gick förbi hemma och hämtade lite grejer och fastande självklart med mina pratglada grannar. När jag väl sliter mig bort från deras ord hinner jag inte längre än några meter ifrån vägen in till Tobbe och Anki så kom dom traskandes. Lika bra det kanske, slapp jag gå =P Moahaha!
Sen in till T & A men dom sov så Emma ringde Robin som kom och öppna. Var ute i den underbara solen och lekte =)
Riktigt skönt väder, äntligen! Sen kom det massa andra folk sen gick jag hem för mamma kom med kläderna från Lena.
Det var inte mycket jag hittade som jag ville ha, två par jeans och några bodys. Alltid nånting ;)
Teo har precis somnat ute i vagnen så jag passar på att nörda mig vid datan, borde städa men jag orkar inte =P
Ungar som springer utanför och skriker så jag antar att Teo kommer vakna, då blir jag nog fan galen !
Nu ska ja ta och göra iordning lite middag, riktigt hungrig!
M.

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, ja lite blondie är du nog allt ;-) Hör av dig om du har tråkigt nån mer dag :-) tar gärna en promenix! kan behövas för mig.

kram

2008-07-14 @ 21:54:49
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0