Av vilken anledning?

Teo var på dagis igår så jag åkte med mamma till Bollnäs. Handlade hem lite av det nödvändigaste och lite helt onödigt. Men lite juligt vill vi minsann ha så det blev en adventsljusstake, mossa och ljus. Sen åkte jag med mamma hem för att spendera lite kvalitetstid med min älskade Martin. Patrick hämtade T på dagis sen kom jag hem efter några timmar då låg dom och sov på soffan. Jag väckte dom eftersom klockan var sex. Moahaha, iofs blev jag nu hatad resten av kvällen av båda två men det skiter jag i. Teo somnade vid åtta, vi tvättade hans snutte så vi fick sitta och vänta tills den blev torr. Teo vägrade sova utan den. Jag och Patrick kollade på livet är en schlager, sjukt pinsam film. Det är så man vill gråta av bara tanken på den filmen. Teo sov hela natten i sin säng, andra natten i rad. Han vaknade inte förän halv nio imorse. Jag vet inte vad det är med honom, sover jättemycket. Iofs så tackar jag och tar emot men det är inte likt honom. Han har feber idag IGEN och blir hemma från dagis. Börjar bli riktigt less på att den här ungen aldrig är frisk. Ingen mening att lämna iväg han till dagis, han kan vara hemma med sin underbara mamma. Jag har hemmastudier till den 18 dec tror jag det var, då har vi HLR-undervisning i skolan sen blire jullov =) Lovely! Sista julklapparna måste inhandlas och jag måste sy upp julgardinerna. Nu sprang Tomas och Patrick iväg till Ica så jag ska plocka fram lite frukost. Teo försöker mata mig med ett russin han hitta under bordet, mysig kille.

Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: loijsan

kanske inte helt mysigt me golvrussin men viken trevlig karl som bjuder iaf;)

2008-11-26 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0