Moahaha. Payback!

Fuck you Madde, skaffa en egen jävla blogg och sitt å sura vid ;)
Nu ska du få ett inlägg att läsa som kommer svida fint.
Idag är det skola, som vanligt. Har hängt med världens muppar, Madde å Angelica.
Helt iq-befriade båda två, stackars satar fattar antagligen inte ens vad dom gör i skolan.
Aja men jag får väl lära dom hur man beter sig och är vänlig mot folk.
Lite etik å moral-predikan så ska nog dom klara sig ute i stora världen också.
Så nu ska ja gå på lektion, eller kanske fortsätta skriva hatinlägg.
Nä ja orkar inte det, jag är faktiskt relativt glad idag så jag ska sprida min glädje i våran mångkulturella klass.
Adjö.
M.

Kommentarer
Postat av: iq-befriade madelene

madeleine, klassens bitterfitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-09 @ 13:02:05
Postat av: Madeleine.

And I´m fucking proud!

2008-09-09 @ 13:02:36
URL: http://mongomadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0