Åhh....

Imorse vaknade Teo tidigt... Vid sex skulle han ner och äta frukost. Medans han satt och åt frukost bad jag till gud att han skulle somna om framför tvn eller datan. Det gjorde han inte...
Hela dagen har han varit jättegnällig och självklart smittar det av sigpå både mig å Patrick mer eller mindre.

På eftermiddan fick vi besök av Patrick syster Erika och hennes familj. Riktigt roligt att träffas lite oftare än vanligt =)
Innan det åkte jag och Tilia med Mattias till mormor och morfar en sväng. Hjälpte henne ladda hem lite spel så hon kan sysselsätta sig med nå annat än att sticka.

Idag sa min kamera upp sig efter ca 2 års trogen tjänst. Jag trodde jag varit duktig och lagat den men det visade sig att jag bara hade förstört den ännu mer. Så nu gråter jag blod eftersom jag inte kan fota nånting. Vga-kameran på min asgrymma mobil är inte direkt nånting att hänga i julgranen.
Jag insåg när Tilia skulle testa gåstolen för första gången hur handikappad jag kände mig när jag inte kunde fota henne då, jag är nog lika beroende av min älskade kamera som dom flesta är av sina mobiltelefoner.


Teo fick lägga sig tidigt ikväll för att han varit så himla trött och smågnällig hela dagen. Redan vid halv sju sov han.
Tilia fick smaka på morotspuré för första gången idag, det var verkligen roligt att ge henne det.
Hon åt det mycket bättre än gröten och fruktpurén, så det tyckte hon verkligen om =)

Nu står hon i den där hoppgrejen och skrattar så jag ska sätta mig och kolla på henne istället för att stirra här =)
Patrick kommer antagligen hem ifrån sin fladdermusjakt med sin fru snart hoppas jag så jag slipper lägga mig själv...
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: emma

Har du redan lyckats kommit till morotspurén! Själv har vi fastnat på gröten, går inge vidare! Idag provade jag på majspuré och de gick inte alls! Slutade med att han la ur sig världens spya! Gröten åker bara in å ut och han kväljer en massa.. hoppas verkligen att det släpper snart och att han kommer på hur han ska göra för att svälja ner de..

Flaskan är de hel kört med tyvärr! :-(

Fick du mitt sms? Om inte så är ni välkommen på fika på söndag om ni inte har något bättre för er!



kram kram

2009-08-14 @ 23:43:00
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

oo lilla kråkan har blivit så stor redan!

Eller ja från att ha varit mini så länge så e de på tiden;) haha

Fick din man något napp igår då?

eller frun hans? ;) dom e ju verkligen ett radarpar dom där två!

Att tänka sig den ena utan den andra går ju bara inte;) hahaha

2009-08-15 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0