Bus.

Teo har verkligen blivit den nya emil i lönneberga, hela dagarna är han verkligen bara full i bus och hittar på massa hyss!
Det är ganska roligt att bara sitta och kolla på honom när han verkligen går omkring och letar och försöker tänka ut nånting att göra. Imorse efter frukosten fick han tag på leverpastejen på bordet medans jag var på toaletten. Hittade han sittandes inne i sovrummet och matade saga med det. Hon såg iaf nöjd ut, teo med för den delen.
Medans jag torkade bort leverpastej från sovrummet märkte teo att jag glömt stänga toalettdörren och då passade han på att fylla sin arbetshjälm med vatten och hällde ut inne bland hans leksaker. När jag står och torkar upp vattnet kommer teo gåendes med sagas matskål som han självklart häller ur ute i hallen.
Nu ska jag klippa naglarna på den här herrn för han är hemsk på att rivas så det är lika bra att göra det innan jag ser ut som scarface.

Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: loijsan

haha lilla T ;) förstår du va han kommer hitta på me sitt syskon? ;)

2009-01-09 @ 15:38:42
Postat av: eda

Hehe lill monstret ;)

2009-01-10 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0