Slödag.

Imorse vaknade Teo vid sex, låg och gosade mellan mig och P sen fick han välling som han så nöjt över bjöd mitt hår på.
Han var på jättebra humör när han vaknade så det var en riktig fröjd att stiga upp för ovanlighetens skull =)
Väl på dagis var alla ordinarie fröknar sjuka så det var tre vikarier där, Teo var väl lite blyg men sprang så glatt iväg efter ett litet tag. Skönt att det flyter på bra där också =)

Gick iväg med han till dagis vid åtta och sen hem igen. Patrick är ledig idag så jag hann knappt komma innanför dörren innan han gick ut på långpromenad med Saga, så jag passade på att dammsuga och torka golvena.
När dom kom in igen åt vi frukost och myste i soffan framför en film.
Det hör inte till vardagen att man kan göra det en onsdagsmorgon så det uppskattas =)

Både två somna till en sväng sen gick jag ut och kammade igenom vovven, lossar lite päls när man inte har kammat henne på några dagar. Skärpning Madeleine!!
Sen ringde Mattias så jag pratade med han i typ en halvtimme sen helt plötsligt stod han innanför dörren.
Vi åkte med han till Sibo och fixade hans brevlåda sen åkte vi ner till Kilafors igen.
Dom släppte av mig hemma och åkte upp till mormor och morfar. Jag tog med mig Saga och gick upp dit. Sen gick jag och Patrick hem igen. Dom busade som sjuttone efter vägen. Saga älskar snö och blir som en liten valp igen såfort hon kommer ut i hög snö.
Nu har vi precis kommit hem och jag sitter och funderar på vad vi ska göra till middag idag, som vanligt =P
Jag har ingen som helst fantasi så det har bara blivit tråkig svensson-mat dom senaste veckorna. Eller en dag testade jag mig på en kycklingwok för första ggn i hela mitt liv och det blev faktiskt riktigt gott. Till och med Teo åt riktigt bra för ovanlighetens skull.

Väntar på svar ang. lägenheten fortfarande. Hoppas verkligen att vi får den så vi får större!
Nog för att Sågstigen inte är som det en gång har varit men det är fortfarande ett bra område tycker jag.
Fast jag måste erkänna att jag alltid kommer ha lite förkärlek till Knöttas, jag trivs jättebra när det är så nära till skogen och allt annat för den delen också. Patrick kommer nog sakna sitt livs stora kärlek om vi flyttar men vem vet, kanske dom får en lägenhet där också ?

Snart är det dags att hämta Teo igen, dagen har gått riktigt fort. Får se vad vi hittar på idag, det är riktigt skönt ute så det blir mest troligt lite pulkarace upp till mormor å morfar.

Min älskade lilla Martin har fått magsjuka och jag lider verkligen med honom. Han hatar allt som har med bajs och kräk att göra och blir verkligen helt förstörd när han kräks. Min älskade stackars lilla! Jag hoppas det går över fort, inte roligt att vara sjuk. Som tur är har vi klarat oss, igen! Vi brukar jämt få såfort man bara pratar med någon som har det men nu har vi klarat oss sen förra julen. Inte illa!

Ne nu vart det lite långt här så jag sa ta och plocka fram lite mat och sen pallra iväg mig till dagiset.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns väl inge tråkigare än att hitta på vad man ska äta. Tycker bara det blir samma jämt... Och så är man för feg för att våga prova nånting nytt =)

2009-01-21 @ 20:09:59
Postat av: Bettan

Det finns väl inge tråkigare än att hitta på vad man ska äta. Tycker bara det blir samma jämt... Och så är man för feg för att våga prova nånting nytt =)

2009-01-21 @ 20:10:17
Postat av: Bettan

Glömde ju skriva namn först.. haha. Så nu fick du en hel hög med kommentarer =)

2009-01-21 @ 20:11:32
Postat av: Emma

spännande å se hur de går me lägenheten! Håller tummarna för er då! men mest för min egen skull så vi blir av me den nångång.. ;-) hihi...

2009-01-22 @ 09:16:44
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0