Skriva litegranna ?

Har liksom ingen lust att blogga egentligen men men, har ju knappast nå bättre för mig.
Sitter o sneglar på hockeyn mellan varven, gick undan med en himla fart. Först 3-0 till DIF sen bara nån minut senare 3-3. Hinner inte riktigt med ;)

Idag har vi varit till mormor o morfar en sväng o hos mamma o ätit mat, det tackar vi för :)
Lilla Tilia har ont i munnen o ingenting är till hennes belåtenhet. Stackars hela dagarna :(

Förra veckan köpte jag en skrivbok som jag börjar skriva i varje dag. Alla extremt personliga tankar man inte vill skriva ut i en öppen blogg liksom. Känns lättare på nå vis efter att ha fått ur sig allt, på ett eller annat vis.
Terapi för min stackars hjärna som gått på högvarv sista tiden.

Jag ska också köpa en varsin bok till Teo o Tilia som jag ska skriva upp liksom bara vardagliga saker som händer här hemma, tänkte att det blir kul för dom att ha när dom blir äldre.
Göra nånting nyttigt av ensamtiden på kvällarna istället för att slöa vid datorn eller tvn.
Jaja nu ska ja kolla på desperate och ta en kopp te.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

ja dom e jätteduktiga!! :-) Skönt med bara ett blöjbarn tycker jag! Kostnaderna minskar drastiskt också å de e ju inte helt fel!



Hihi.. du blir nästan som Emils mamma med den blå skrivboken, skriver ner alle hyss :-)

2010-04-23 @ 12:39:39
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

vilken super bra idé de där me bok!

kanske man ska skaffa sig igen! Hade de förut men la ner de.

Roligt oxå o skriva lite som Emils mamma =) men kanske inte bara alla hyss ;)

2010-04-25 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0