Julafton :)

Igår vaknade Teo skiiiittidigt!
Patrick fick den äran att stiga upp då, så fick jag sova ett litet tag till.
Teo fick öppna två paket på morgonen, en buzz lightyear-dräkt och en barn-dator.
Han blev helt överlycklig och har nästan bott i den dräkten sen igår morse :)

Vid nio-tiden vaknade Tilia och fick öppna ett paket, en docka som hon så varsamt donade med tills det var dags att sova en sväng. Men lilla mini vägrade ju somna, vi skulle till mamma o Åke vid halv två men när klockan närmade sig halv ett behagade lilla snorpa att somna.

Väl hemma hos mamma vägrade Teo äta, han tyckte inte om nånting sa han. Det är som vanligt iofs,
men lilla Tille äter för dom båda ;)
Senare kom tomten o då var inte "häppiga" Teo lika kaxig längre. Men alla barn var så vänliga mot tomten
och Tilia sprang och skulle ta allas klappar.

Efter att ha öppnat MASSOR av klappar, pratat massvis, ätit en hel del julgodis och busat med barnen åkte vi hemåt.
Vi hade en del att plocka med när vi kom hem o barnen fick så mycket fina leksaker.
Tilia fick mestadels kläder men också en spjälsäng till sina dockor, en ny docka, 3 barbiedockor, en prinsesstelefon, en prinsessklänning, hello kitty-gosdjur, hårborste och massa mer.

O Teo fick massor av fina saker han med, han blev jätteglad för allt!
Tänk om det kunde vara jul lite oftare, det är så mysigt att träffas alla och det händer inte ofta tyvärr.

Nä nu slänger jag in lite bilder innan jag ska göra iordning lite kaffe.


Jag och min underbara T.


Att ta seriösa bilder är inte riktigt Teos grej ;)


Älskade Mini <3


Teo lattjar i sin nya dräkt :)


Lilla Tille hemma hos mormor o Åke. Jag hade gjort knäckklubbor och
massa annat gotta som barnen smaska på efter maten :)


Yrvädret fick självklart också sockerkick ;)


Marcus o långtungan Tille <3


En väldans långhårig Martin <3


Moa och Marika stod o värmde sig.


Min fina Tille busar med någon av sina mostrar.


Spanar på tomten :)


Tille får paket av tomten, lite tveksam bara.


Martin hade också varit snäll o fick paket.



Nu börjar huvudet dunka så nu blire kaffe.
Ha´re bra, hej!



Kommentarer
Postat av: Elin E

Åå vilka fina bilder :) Dina småttingar börjar se så stora ut nu!

2010-12-26 @ 12:57:24
Postat av: Loijsan

haha ja trodde de va Mattias o Moa först =0 oooopsi!



Fy va ja saknar er <3

2010-12-29 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0