Besvikelse...

Allting handlar egentligen om vad man tycker är viktigt i livet...
Ingen annan kan styra det, det är en personlig åsikt som varierar och inte alltid är ömsesidig.
Det är ganska lätt att ha viljan att göra nånting, men det är inte lika lätt att ta tag i saken och faktiskt göra det.
Vissa har lättare än andra att fullfölja sin vilja, det handlar ju om vad man själv väljer att prioritera i livet.
Självklart kan det finnas omständigheter som gör att det inte går att följa sin egen vilja.
Väljer man då att ge med sig eller helt enkelt styra upp saker och ting för att få som man vill?
Jag personligen är en sån där människa som vill få min vilja igenom, jag blir jävligt besviken på mig själv om jag inte
klarar av att hålla nånting jag lovat och jag blir väldigt ledsen när jag kommer till insikt med att andra människor jag håller nära inte håller mig lika nära.

Jag tänker nog inte välja att bli bitter. Det tjänar inget till. Men väldigt besviken däremot.

Kommentarer
Postat av: Catti

Hade tid den 19 januari, men nu har dem ändrat till den 7 februari =/ Jag tycker också att jag varit höggravid länge nu :P Kram

2010-02-01 @ 20:17:45
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se
Postat av: Loijsan

Jag är en sån människa som så gärna vill men de går inte alltid! Tyvärr har ja den förmågan att ropa hej i förväg o de kan såra både mig själv o andra!

Och det vet jag att jag gjort många gånger!

Vissa gånger är det dock så att det inte är jag själv som i slutändan sätter käppen i hjulet!

Hur jag än prioriterar, vrider o vänder så blir någon drabbad!

Hoppas iaf att de inte är mig du verkar vara ledsen på=(.



2010-02-01 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0