Borr i arslet?!

Igår var det någon av våra lovely grannar som fick för sig att borra i väggen strax efter att barnen somnat.
Vilka jävla superidioter satt jag och vråla för mig själv. Speciellt när Teo vaknade och sen vägrade somna om.
Patrick skrev till denna, ursäkta ordvalet men idiot att det kanske går att fortsätta imorgon med tanke på klockan.
Men neee då, i över 1½ timme höll det på.

Å sen idag mitt på dagen, börjades det igen. Jaja mitt på dagen är det absolut ingenting som stör mig.
Men tro på fan att dom har börjat nu ikväll IGEN!
Snacka om STOR brist på ömsesidig respekt, vi känner människan i fråga och har sagt till dom att det kanske inte är så smart att ta det på kvällarna. Speciellt inte med tanke på att båda har varit hemma hela jävla dagen och har kunnat gjort det då!!!
Idioti på hög nivå, och jag kan lova att jag och Patrick me för den delen har varit skitförbannad!

Nu måste jag försöka varva ner med en kopp kaffe innan jag bokstavligen kör upp dom där jievla borrarna i arlset på dom!!!!!!


Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

men kära nån, när ni till och med säger åt dem borde de väl ändå ha vett å låta bli kan man tycka!

2010-01-19 @ 20:59:45
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Angelica

Det blev en tatuering av hans efternam=)

Ska slänga in en bild på den nu!

2010-01-21 @ 09:57:32
URL: http://elidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0