Ordning o reda!

Försöker skapa lite ordning mitt i all kaos!
Det är inte det lättaste kan jag lova!!

Patrick har precis burit upp hyllor till sovrummet, med Tomas hjälp.
Slog sönder en gammal bokhylla å åkte iväg o kasta.
Plockat bort alla julsaker och sorterat ut lite kläder efter barnen.
Organiserat lite i alla skåp å försökt fått lite ordning.
Städat och nu ska jag upp i vika två IKEA-kassar med tvätt som stått i flera dagar.

Teo står och bajsar i köket och Tilia sitter här bredvid och äter äpple som vi hämtat hos mormor o morfar.
På förmiddan var vi till Bollnäs för Patrick skulle ta foto till körkortet.
Trodde det skulle kosta 80 kr men det kostade 199 kr. Uscha, blev ruinerad på köpet!!
Sen var vi in på Dollar å handla lite skit, Teo fick en lite sen julklapp. Han hittade en motorcykel med en gubbe till som han så gärna ville ha.

Nee nu ska jag byta en blöja o vika tvätten.
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej :) ja men självklart är det roligare med ett fint mönster för dem :) hehe... Vi använde också bara pampers i början, eftersom man fick det på BB också.

2010-01-12 @ 00:25:32
URL: http://elinalice.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, tiden springer fram känns det som=) Den första graviditeten var ju väldigt lång och utdragen...känns inte alls så den här gången. Men å andra sidan så har vi Elida som fyller dagarna med saker att göra=) Allt är finfint med oss annars.



Kram!

2010-01-12 @ 09:40:41
URL: http://elidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0