Trött.

Imorse vaknade Teo vid åtta så då gick vi ner och mös i soffan.
Vid tio-tiden vaknade Tilia och Patrick så då blev det full fart :)
Vi donade massa hemma och städade lite sen åkte vi till mormor o morfar.
Var ute och lekte en sväng sen gick vi in o fika.
Teo härjade runt som en dåre så han fick gå ut o leka igen.
Åkte hem o fixade mat o sen har eftermiddan gått så jädra fort.
Barnen har sovit i en o en halv timme nu, och jag har bakat lite kakor till martins kalas imorgon :)
Min lilla älskade Martin blir redan fem år! Känns som om dom senaste årena bara sprungit iväg.
Lillaplutt, så älskad och ofta ofta saknad här hemma!

Patrick är ute och dammsuger bilen, jädra dåre! Snorkallt ute men han envisas om att städa den så då får han väl göra det!
Hoppas för hans skull att han inte hostar hela natten inatt också, då jievlar åker han ner på soffan!!

Ne nu ska jag äta en kokostopp och kolla på TV.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

åt precis en kokostopp ja med.. mums!! :-)

2010-01-07 @ 21:20:29
URL: http://www.emmas365foton.bloggplatsen.se
Postat av: Catti

Hej!

Jag mår jätte bra, fast börjar bli lite tungt och jobbigt nu :P Hur är det själv då? Jo det bara bra med den. Har mått oförskämt bra under hela tiden.

Det är jätte länge sen vi sågs! Jo jag va gravid då också, men inte långt gången. Det va därför det inte höll mellan mig och Mattias.

Jag hoppas också på en snabb och lätt förlossning, men börjar bli lite nervös nu när det är så nära.

Hur är det med din familj då? Hoppas allt är fint med er allihopa!

Kramar Catti =)

2010-01-07 @ 22:18:05
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se
Postat av: Catti

Haha ja det förstår du. Du har ju ändå gått igenom det två ggr =)

Näe jag har ingen aning om vad det blir för jag vill ha en överraskning. Hoppas inte på nå särskilt heller utan jag blir lika lycklig oavsett om det är en pojke eller en flicka =)

Va skönt att höra! Hur gammal är dem båda små nu förresten?



Kramar!

2010-01-07 @ 23:26:40
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0