Tooooouuhtooouh!

Blev så sugen på toast med ost o skinka, som Marika förövrigt inte kan uttala så hon säger det som rubriken lyder.
Aja åter till mitt begär.
Stod i köket och insåg att jag och pappa hade en liten kohandel förra året, han tog min smörgåsgrill så fick jag hans dubbla våffeljärn. Great tänkte jag, dåå!
Men nu ikväll blev jag vansinnig, hur kunde jag vara så dum att byta bort den?!
Efter lite frustation insåg jag att jag faktiskt inte är döende utan gjorde helt enkelt mina toast i våffeljärnet.
Oo just denna gång va det ju en himla tur att jag inte gav mig förän jag fick det jag ville ha!
Det blev ju asgott, mycket bättre än i smörgåsgrillen.
Där blir dom ganska stabbiga tycker jag, men i våffeljärnet blev dom alldeles krispiga och mycket finare dessutom!
Så nu sitter jag och vräker i mig mina toast och ett stort glas iskall o´boy, min kväll är räddad.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej gumman! Jag läser din blogg ofta med =)

Jo med oss är det bra.

Hur är det med dig och dina söta barn?

Hoppas ni har det bra Massa kramar Mikaela & Isadora

2010-06-14 @ 23:26:59
URL: http://mylovelyheartisadora.bloggplatsen.se
Postat av: emma

men whuuää.. säg inte sådär e! Jag e livrädd för ormar.. såg som tur va inte en enda.. :-/

2010-06-18 @ 14:01:47
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Linda

Jag tycker själv att det är roligt att läsa förlossningsberättelser så klart jag delade med mig av min :)



Ja det går ganska bra med barnen, nu har Oliver sommarlov från dagis så får se hur det kommer att gå då :)



kram

2010-06-19 @ 20:00:03
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/
Postat av: Eda

Mums! Lät jätte gött ju =)

2010-06-21 @ 09:01:54
Postat av: loijsan

haha nu hör ja Marika i huvudet när hon ger sig på ordet toast;)) ahahaha

Första gången farmor introducerade toast hemma hos oss för herrans många år sen då minsann gjordes de i våffeljärnet =) riktigt mumma!

nu har ju inte ja något sånt så ja får nöja mig me stabbiga mackor från toastern;)

Puss

2010-06-22 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0