Ännu en morgon.

Barnen sitter uppe o leker, Teo berättar för Tilia om jultomten.
Haha den där ungen är för rolig!
Han har nog missuppfattat hela grejen med tomten bara, han sitter och säger att tomten kommer sen
när det blir väder ute med paket och hurra hurra hurra.
Hahaha :) Sötaste lilla T.

Idag ska jag dona hemma, vika in all tvätt och tvätta lite mer o städa.
Teo ska snart till dagis o Patrick börjar på kurs idag.
Men eftersom han fortfarande ligger e de lika bra att jag börjar klä Teo och ger honom frukost.

Teo var så vänlig o väckte mig inatt typ 10 ggr, som att ha en liten bebis igen :S
Men men, det var nog bara inatt hoppas jag.

Ne nu kurrar magen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

elton pratar också väldigt mycket om tomten! Så fort nånting är borta så är det tomten som har tagit de osv.. haha.. :-)

2010-03-23 @ 11:27:03
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0