Mina älskade små <3

Mina underbara trotsiga små knasbollar!
Båda två har ju ganska hett temperament men emellan alla tjuvnyp och slagsmål är dom ju såå kärleksfulla och gosiga med varandra.
Tilia avgudar sin storebror och vill vara med honom jämt, jämt, jämt!
Teo däremot vill ju vara stor och cool, det går ju inte så bra med en kråka hängandes i byxbenet ;)
Men just denna kväll var barnen alldeles nöjda över att bara vara i varandras sällskap.
Båda två kröp omkring på golvet och låg å gosade bredvid varandra och pratade på det där språket bara dom förstår ;)
Finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dessa små underbara!
Slänger in några bilder innan jag ska krypa ner med min karl o gosa framför en film.








Snyggaste stilen på Tilia här ;)

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

Ahhh så söta så söta!

O snutten hänger med överallt ser jag=)

Underbart med syskonsäärlek, mellan alla tjuvnyp o så som du sa=)

Inatt låg Emmie i hög feber o pratade i sömnen, ofta ropade han efter Mioooo!

Inte mamma lr pappa, utan Mio=)

Idag blev jag helt paff när hon öppnade munnen o ropade ; MICKE! OM! OOM!

o knyckte till med huvudet som man gör när man vill att nån ska komma! hehe.

Lite senare sa hon ; pappaMicke.

va??

Dom snappar verkligen upp ALLT de små liven=)

Guud vilken söt phelephant förresten, nån sån vill vi oxå ha!=) PUSS och Godnatt söta

2010-03-04 @ 22:10:45
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: sina

hon

2010-03-04 @ 22:12:20
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: loijsan

ooh gosiga <3

2010-03-05 @ 19:29:01
Postat av: emma

vilka mysisar :-)

2010-03-05 @ 21:26:50
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0