Snööö igen!

Har ingen som helst lust att vakna alls idag, men så blev det ju.
Tilia har precis vaknat, eller aa vid typ halv tio. Tröttmössa riktigt ordentligt, hon somnade vid sju igårkväll.
Teo vaknade så pigg och alert vid åtta, sötsmurfen viskade jättetyst direkt när jag slog upp ögonen
"Kan jag få lite välling snart mamma?"
Ehm jaa men exakt hur länge har han då varit vaken?

Idag snöar det här, jävla skit! Blev så arg när jag kollade ut o ser det här äckelvädret.
Hade hoppats på fint väder idag så jag och Teo kunde gå lite i skogarna runt mormor o morfar.
Kanske lugnar ner sig framåt lunch så vi kan göra det lite senare.

Igår var vi till buspalatset igen, oo aldrig mer en lördag! Fyyy satan va folk det var.
Martin och hans pappa Erik följde också med, och mamma med Marcus.
Massa massa folk men barnen hade kul iaf, huvudsaken det.

Vi fixade barnvakt igårkväll efter att Tilia somnat, Mikaela var snäll o kom ner o skulle ta Teo så
vi kunde gå iväg på bio. Men innan det åkte vi iväg o handla o då såg vi att det var bio fredag och söndag, inte lördag!
Jävla skit, första gången på flera flera herrans år jag och Patrick tänkte göra nånting ensamma. Eller snarare första gången någonsin vi skulle göra det. Aja det går väl fler tåg antar jag.

Men vi blev ju barnlediga i typ en kvart iaf medans vi var på Ica ;) Inte illa pinkat det heller.

Nu kom min sessa ner nyvaken och ruffsig så jag ska gooosa lite medans hon behagar att sitta still ;)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

meen åå.. haha va typiskt!! :-) Försök med barnvakt den sista april istället och följ med på trubadur på 83an :-)

2010-03-28 @ 12:00:47
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Catti

Ja det är väldigt synd att det är långt till dig :(

En lunchdejt tycker jag låter väldans bra :)

Kram

2010-03-30 @ 09:16:18
URL: http://catrinejonsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0