Tjooolahopp!

Dagen har gått jättefort.
På förmiddan var jag till Nina och fikade med henne, Ida och lilla Evelina.
Lämnade Tilia hemma med lilla pappsen, dom lattjade o hade så roligt hela morgonen så då ville jag inte avbryta ;)
Skönt o komma hemifrån ensam för en gångs skull kan jag lova!
Men det är såå jobbigt att vara ifrån henne, min lilla flicka <3

Hämtade hem Teo och donade massor hemma och sen la sig barnen strax efter kl sex. Skönt med massa egentid!
Mikaela var här ikväll o umgicks, massa mys.

Oh på fredag kommer mina hjärtan från Bollnäs och umgås, finaste flickorna!

Imorgon ska vi till mormor o morfar en sväng o troligtvis till bollnäs tyckte jag P babbla om ;)

Nu ska jag plocka lite innan jag gör kväller tidigt :)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0